Afscheid

30 januari 2010 - Veendam, Nederland

Dit is ons laatste bericht uit Nederland voorlopig. We hebben het erg ´druk´ met afscheid nemen. Susan is twee weken geleden gestopt met haar werk bij de gemeente. Het afscheid nemen van de collega´s was toch een beetje dubbel. Ze heeft er bijna een jaar met heel veel plezier gewerkt. Rogier heeft afgelopen donderdag zijn afscheidsetentje gehad met z´n collega´s. Het was een erg gezellig etentje, waaraan we nog twee wegenkaarten van Australië hebben overgehouden, zodat we altijd de weg weer terug kunnen vinden. Puur eigen belang natuurlijk van de Philips-mannen (en vrouwen), we zouden eens kunnen besluiten om niet terug te komen ;-)

Afgelopen vrijdag was het voor Bas en Laura de laatste creche-dag. Bas zal na de reis ook niet weer terugkeren. Hij gaat dan vrijwel direct naar school. Als Susan weer aan het werk is zal Laura vast nog wel weer terugkeren. Het was een erg geslaagd feestje, waarbij Bas en Laura hele leuke 'Australië-hoedjes' op hadden gekregen.

Afscheid Bas en Laura creche 1Afscheid Bas en Laura creche 2Langs deze weg willen we nogmaals de leidsters van de Dolfijnen-groep bedanken voor de goede zorg in de afgelopen jaren. Bas en Laura zullen jullie missen.

Dit weekend volgt het afscheid van de familie en is het tijd voor de laatste voorbereidingen voor we woensdagavond de lucht ingaan. We zullen jullie allemaal heel erg gaan missen en we vinden het dan ook heel leuk om jullie reacties te lezen. Hartelijk dank daarvoor!

Tot in Australië

Susan, Rogier, Bas en Laura

1. Hanneke Schoon:
    30 januari 2010
    Ik hoop dat jullie ondanks de drukte de komende dagen toch relaxed de lucht in kunnen woensdag. Heel veel plezier daarzo en fantastisch dat je op deze manier ons op de hoogte houdt. Bon voyage!
  2. Kruismannetjes:
    31 januari 2010
    Wij en natuurlijk vooral de kids, zullen jullie missen maar gaan er van uit dat jullie daar een mega fantastische tijd zullen hebben. We zijn nieuwsgierig naar jullie ervaringen en voor nu alvast een goede reis!
  3. Greetje:
    31 januari 2010
    Hoi,
    Ik wens jullie een fijne reis en ik ben nieuwsgierig naar jullie belevenissen.

Goede reis.

Greetje
  4. Paul, Mirjam & Carice:
    Hey Susan, Rogier, Bas en Laura

Nu nog 1 nachtje slapen en dan begint jullie mooie reis! Heel veel fun daar en we houden jullie blog zeker in de gaten!

groetjes van ons!

ps: Carice was blij met haar feesthoedje die ze in haar bakje vond gister, ze wou er haast wel mee gaan slapen ;-)
  5. Bé en Marijke:
    2 februari 2010
    Hoi allemaal een hele goede reis toegewenst van ons.
    We zullen jullie volgen. Leuk.

Tot later...........
  6. Irene Hogeboom:
    G'day reizigers,

Wil jullie alvast een hele fijne reis toewensen! T wordt komende week wat ontstuimig weer met veel wind en een graad of 30. Lekker om aan het klimaat te wennen, niet te HOT. Vrijdag is het alleen nog wel 35 maar met bewolking...goed te doen denk ik zo.
    We houden jullie journey in de gaten en kijken uit naar jullie komst.

Enjoy! Zomerse knuffel van Alan en Irene
  7. Nelly en Jaap:
    2 februari 2010
    Lieve Susan, Rogier en kids, een fantastische reis gewenst. Geniet er lekker van. Hoop dat we leuke en spannende verslagen te lezen krijgen. Wij volgen jullie over een paar maanden. Veel liefs.
  8. Janneke:
    2 februari 2010
    Hey Susan en natuurlijk de rest!

Wij wensen jullie een ontzettend fijne tijd toe en geniet lekker van elkaar en het avontuur.
    Eindelijk maar toch he?

Groetjes Janneke Wildeboer ( ex-collega Veendam ;)
  9. Michel, Anita, Elsa & Anna:
    3 februari 2010
    Have fun! We zijn benieuwd naar de belevenissen. Niet te veel foto's met strak blauwe luchten en korte broekens aub.

Michel
  10. Rene, Marjon, Guido & Gwen:
    4 februari 2010
    Hee hallo daar!! Goede vlucht gehad? Heel heel heel veel plezier daar en geniet maar van dat lekkere weer en de rust :-)
    Rene, Marjon, Guido & Gwen
  11. Irene Hogeboom:
    8 februari 2010
    Hallo vakantiegangers!

Al bekomen van de jetlag? Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad en een relaxte 1e indruk van Perth gekregen. Het weer werkt aardig mee dacht ik zo....lekker koel momenteel!
    6mrt is prima voor ons, de tuin wordt dan wel onder handen genomen maar we vinden wel een plekje om te zitten! Laat maar weten wat jullie schema toelaat, we houden in ieder geval 7mrt ook vrij.

Enjoy the journey!