Nog 1 maand

4 januari 2010 - Veendam, Nederland

Woensdag over 4 weken zitten we in het vliegtuig. Vorige week kregen we nog een telefoontje van de KLM dat de vlucht gewijzigd was. De terugvlucht vanaf Kuala Lumpur gaat exact 10 minuten later dan oorspronkelijk gepland. Dat zet de planning natuurlijk danig op z'n kop ;-)

Aan het thuisfront is ook eea geregeld. Ons huis blijft niet onbewoond achter. Voor de duur van onze reis hebben we iemand gevonden die er komt wonen. Ze gaan ook voor de katten, de cavia en de vissen zorgen. We hebben ondertussen een lijstje gemaakt met last minute acties die nog even moeten gebeuren. Nieuwe bankpassen aanvragen, de auto's schorsen, post door laten sturen etcetera. Het is nog een heel gedoe voor we goed en wel aan de reis kunnen beginnen.

Bas en Laura zijn aan hun laatste maand op de creche begonnen. En voor Bas betekend dit ook dat hij niet weer terug gaat. Als we terugkomen is het nog maar een maandje en dan mag hij naar de 'grote school'. De kinderen zullen de leidsters en hun vriendjes en vriendinnetjes wel missen als we down under zijn.

Opa's en oma's zijn voorzien van webcams zodat ze af en toe ook een blik op hun nageslacht kunnen werpen als we aan de andere kant van de wereld zijn.

En wij zijn aan onze laatste loodjes begonnen. Susan moet nog 2 weken werken en iRogier is aan  zijn laatste 4 weken bezig. Het zal nog hectisch worden, maar daarna hebben we ook tijd genoeg om bij te komen.

Ondertussen genieten we nog even van het mooie sneeuwdek in onze achtertuin.

Groeten,

Susan, Rogier, Bas en Laura

1. Carolien:
    27 januari 2010
    Wij wensen jullie heel veel plezier down under.
    We zullen regelmatig jullie verhalen lezen.

Bart, Carolien, Teun en Gijs.
  2. Henk & Janny + kids:
    28 januari 2010
    Dag Schippes!!!

Nog 1 werkdag en dan lekker voorbereiden. Ik hoop dat jullie a een beetje voorpret hebben. Ben benieuwd naar jullie verslag. Veel plezier!!!!!!!

Henk
  3. Janny Molema:
    29 januari 2010
    hallo,

ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier, en ik zal zeker jullie verhalen lezen. En in goede gezondheid terug keren

groetjes Janny
  4. Hilda:
    29 januari 2010
    Hee moi eem

Wij wensen jullie heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld en dat jullie volop mogen genieten en natuurlijk gezond en wel terug keren.
    Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en zal ze zeker regelmatig lezen.

Lieve groet Hilda, Henk, Maureen en Marc