Reacties

Reacties 1 - 50 van 104

Naam Reactie Datum
Joost van der Schee Wat een mooie foto! Zou ik het origineel hiervan mogen… 5 dec. '11
melita Ik zou graag willen weten of het mogelijk is vanuit… 20 sep. '10
Thijs van Beem Ik zoek een accomodatie op Bali voor 4 personen in… 13 jun. '10
Henk & Janny + kids Hi, Wat kun jij goed schrijven zeg! Leuke foto's… 17 mei '10
Kruismannetjes Ha Schippertjes, Wat een verhalen! We zijn erg benieuwd… 13 mei '10
Kruismannetjes Ha Schippertjes, 13 mei '10
Irene Hogeboom Tja en dan zit het er alweer op, toch best snel gegaan...… 13 mei '10
Michel, Anita, Elsa & Anna Hey Schippertjes! Rogier nog van harte gefeliciteerd!… 13 mei '10
Hanneke Schoon Lieve Rogier, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!… 13 mei '10
Janny hallo, ik wens jullie als eerst een super goede reis… 13 mei '10
Greetje Hallo, Onvoorstelbaar dat de drie maanden voor jullie… 13 mei '10
de Mannetjes Hallo lieverds, Wat weer een belevenissen zeg. Ook… 13 mei '10
Fabian Hey mensen, een hele goede reis terug, jammer voor… 13 mei '10
Kari-Anne Rogier, nog van harte met je 36ste! Zo vervelend om… 13 mei '10
Henk & Janny + kids wow man!!! Wat een geweldige reis is dit!!!!!! Vindt… 12 mei '10
Rene, Marjon, Guido & Gwen Tjonge jonge wat een verhaal! Echt sneu voor Bas!… 11 mei '10
Michel, Anita, Elsa & Anna Gelukkig is Bas een stoere jongen, maar wat zullen… 10 mei '10
Janny Molema hoi, wat is het daar móói zeg... wat heerlijk dat… 10 mei '10
De Kampenkoppen Iris: we hebben twee nieuwe cavia's! En misschien… 8 mei '10
Kari-Anne Zeker, prachtige foto's. Ik vraag me af hoe jullie… 8 mei '10
Fabian wat een verhaal weer zeg.. Het ziet er wel schitterend… 8 mei '10
Mirjam Hoi Bas en Laura, Ik vond het heel leuk dat ik een… 7 mei '10
Mirjam Hoi allemaal, na een lange tijd even weer een reactie… 7 mei '10
Michel, Anita, Elsa & Anna Hoi, Finally made it to the end of the yellow brick… 3 mei '10
judith Dag Susan (en familie), Ik heb nog even stiekem gespiekt… 3 mei '10
Rene, Marjon, Guido & Gwen Hee Schippertjes! Leuke samenvatting, dus geen heimwee… 3 mei '10
Janny hoi Schippertjes, ik heb genoten van julie foto's… 2 mei '10
Greetje aan alle goeds komt een eind en alles wat leuk is… 30 apr. '10
Fabian Jammer dat het er voor jullie bijna op zit, maar we… 30 apr. '10
Marga wow super zeg en nu op naar Bali. Prachtig om te lezen… 30 apr. '10
Irene Hogeboom Wauw, wat een mooie indrukken hebben jullie opgedaan!… 30 apr. '10
René & Joke Hallo Schippertjes. Geniet met volle teugen van jullie… 22 apr. '10
de Mannetjes Hoi hier even een krabbel van de mannetjes. Wat zien… 20 apr. '10
Hanneke Schoon Leuk dat jullie nog wel even goed afscheid konden… 20 apr. '10
Fabian p.s. die kinderen kunnen zo model worden zeg! Prachtige… 20 apr. '10
Fabian Dank voor de felicitaties. Goed omte lezen dat jullie… 20 apr. '10
Marga lekkerrrrrrr kleurtje hebben jullie. Mooi horo al… 20 apr. '10
De Kampenkoppen Zo globetrotters het laatste stukje Australie voor… 20 apr. '10
Kasper en Peter Dag Rogier, Susan, Bas en Laura! Wat een fantastische… 19 apr. '10
Gert Jan en Hannie Hi Schippertjes, Ook in Den Haag worden jullie verhalen… 14 apr. '10
Kari-Anne Ola, Ik heb lange tijd naar de foto's gekeken:… 8 apr. '10
Fabian Wat een pracht verhaal weer! Schitterende fotos ook!… 8 apr. '10
Sander en Lindsay Veel plezier in de Kimberley, Hidden Valley Caravan… 8 apr. '10
Hanneke Schoon Sprinkhanen in de douche! GAT-VER-DAMME.. En wat een… 7 apr. '10
Marga Superrrrrrrrrrrrrr moet zo aan het werk, maar eerst… 7 apr. '10
Michel, Anita, Elsa & Anna Hoi, hier een bericht uit het natte Groningen. Wat… 3 apr. '10
Henk & Janny + kids Hi Rogier, Suzan, Bas, Laura, Man... was toch het… 1 apr. '10
De Kampenkoppen Goed te lezen dat alles goed met jullie gaat. We begrepen… 31 mrt. '10